Конструктивно торцеве механічне ущільнення включає основне ущільнення (пару тертя) і вторинне (гумове), які знаходяться в контакті з середовищем, що перекачується, дозволяючи обертовому валу пройти через камеру ущільнення.
Основне ущільнення — це пара тертя двох кілець (рухомого і нерухомого) з різних матеріалів (вуглеграфіти, метали, карбіди: карбід вольфраму з різними зв’язками, карбід кремнію, кераміка, пластмаси), як одного і того ж матеріалу так і в поєднанні різних матеріалів.
Для забезпечення необхідного контакту між кільцями застосовується пружина, набір пружин або пружний сильфон.
Вибір конкретного ущільнення залежить в першу чергу від конструкції насосу та середовища, що перекачується. Наші фахівці завжди нададуть інформацію про переваги та недоліки того чи іншого ущільнення та порекомендують, як не помилитися з вибором.