Матеріали пар тертя:
Q1 – карбід кремнію спечений без тиску
Q2 – карбід кремнію реакційно спечений
B – вуглеграфіт з просоченням смолами
A – вуглеграфіт з просоченням металами
U1 – карбід вольфраму зі зв’язкою кобальтом
U2 – карбід вольфраму зі зв’язкою нікелем
V – алюмінієво-окисна кераміка (оксид алюмінію AL203)
S – нержавіюча сталь 95Х18
PG – чистий вуглеграфіт без просочень
R – бронза
Матеріали пружин та корпусних деталей:
F – сталь 12Х18Н10Т
G – сталь 10Х17Н13М2Т
M – сталь «хастеллой»
Матеріали вторинних ущільнень:
P – гума на основі бутадієн-нітрильного каучуку (NBR)
E – гума на основі етилен-пропіленового каучуку (EPDM)
V – гума на основі фторкаучуку (VITON)
T – фторопласт (PTFE)
M1, M2 – гума в подвійній фторопластовій оболонці
M5 – гума в гекса-фтор-пропіленовій оболочці (FEP)
G – терморозширений графіт
K – перфторований каучук (KALREZ)
S – метилвініловий силіконовий каучук (MVQ)
HNBR – гідрований акрил-нітрил-бутадієновий каучук